B2B-marketing

Billeder fra konferencen “Fremtidens Byggeri – set fra direktørstolen” afholdt for DAHL Advokatfirma på Aarhus Havn i november 2019, som jeg planlagde og stod for markedsføringen af.  I alt 140 ledere og beslutningstagere fra forskellige grene i byggebranchen deltog i konferencen. Blandt oplægsholderne var Lene Espersen (adm. dir. for Danske Arkitektvirksomheder), Claus Bering (formand Dansk Byggeri) og Nicolai Schultz (direktør for Per Aarsleff A/S).

Screenshots fra brandingfilm med kunderne Libratone og BioMar udviklet og produceret i min tid som Communications & Marketing Manager i Plougmann Vingtoft:

Grib-Verden-ballontur2

Grib-Verden-ballontur2

Grib-Verden-ballontur2

Grib-Verden-ballontur2

Grib-Verden-ballontur2

Grib-Verden-ballontur2

Grib-Verden-ballontur2


Fra åbningen af udstillingen ‘Idéer, der har forandret verden’ udviklet for Plougmann Vingtoft. Udstillingen blevet udviklet i samarbejde med kunderne Vestas, Microsoft , Chr. Hansen og Bayer Pharma m.fl.

Læs udvalgte historier fra udstillingen her:


Kundemagasinet ‘Bright Now’ blev produceret og udgivet i forbindelse med Plougmann Vingtofts 50 -års jubilæum i 2017. I magasinet fortælles historien om nogle af de kreative idéer, som virksomheden har hjulpet med beskytte eller kommercialiseret siden sin grundlæggelse. Magasinet er også blevet markedsført via digitale platforme.

(Klik på billedet og læs magasinet)

Uddrag fra forordet:

Our world unfolds one of the most fragile yet powerful forces ever: THE IDEA. The magazine in your hands is bursting with exciting stories on creative ideas that have matured, or are in the process of maturing, into commercially interesting projects or products to solve a scientific challenge.

Læs om mine andre projekter her