Kommunikation og branding

Poul Schmith/Kammeradvokaten – Sustainability Board Summit

I efteråret var jeg som kommunikationsrådgiver for forretningsområderne, ‘Offentligt ejede virksomheder’ og ‘ESG Compliance’, hos Poul Schmith/Kammeradvokaten ansvarlig for markedsføringen af bl.a. konferencen ”Sustainability Board Summit 2021”, som blev afholdt 2. november 2021. Indsatsen, der blev primært ført via opslag og sponsorerede kampagner på LinkedIn og strategisk PR-partnerskaber og mere klassisk pressearbejde,  resulterede i stor positiv omtale af konferencen, 20% flere tilmeldinger end målsat og +20 opfølgningsmøder med en række store virksomheder, hvoraf flere var C25-selskaber.


Plougmann Vingtoft – kundemagasinet ‘Bright Now’

Kundemagasinet Bright Now er et eksempel på én af de mange content marketing-indsatser, jeg har stået bag og været initiativtager til. Magasinet idéudviklet og produceret i forbindelse med Plougmann Vingtofts 50 -års jubilæum. Her kan man læse historierne bag nogle af de banebrydende idéer, som PV’s rådgivere har været med til at beskytte eller kommercialiseret siden sin grundlæggelse i 1967. Historierne understøtter rebrandingen af Plougmann Vingtofts en kreativ og innovativ rådgivervirksomhed. Magasinet er også blevet versioneret til og markedsført via diverse digitale platforme.

Uddrag fra forordet:

Our world unfolds one of the most fragile yet powerful forces ever: THE IDEA. The magazine in your hands is bursting with exciting stories on creative ideas that have matured, or are in the process of maturing, into commercially interesting projects or products to solve a scientific challenge.


DAHL Advokatfirma: Fremtidens Byggeri – set fra direktørstolen

Konferencen Fremtidens Byggeri – set fra direktørstolen afholdt for DAHL Advokatfirma på Aarhus Havn i november 2019, som jeg stod for at planlægge og markedsføre via strategiske samarbejdspartnere, linkbuilding, segmenteret SoMe-annoncering, opsøgende pressearbejde og annoncering i printmedier.  I alt 140 ledere og beslutningstagere fra forskellige grene i byggebranchen deltog i konferencen. Blandt oplægsholderne var Lene Espersen (adm. dir. for Danske Arkitektvirksomheder), Claus Bering (formand Dansk Byggeri) og Nicolai Schultz (direktør for Per Aarsleff A/S).


Kundecase-film om samarbejdet med Libratone og BioMar

Grib-Verden-ballontur2

Grib-Verden-ballontur2

Grib-Verden-ballontur2

Grib-Verden-ballontur2

Grib-Verden-ballontur2

Screenshots fra brandingfilm med kunderne Libratone og BioMar udviklet og produceret i min tid som Communications & Marketing Manager for Plougmann Vingtoft.


Udstillingen ‘Idéer, som har forandret verden’ på Experimentarium

Billeder fra åbningen af udstillingen “Idéer, der har forandret verden” afholdt på Experimentarium i Hellerup, som jeg udviklede for Plougmann Vingtoft (PV) i anledning af virksomhedens 50- års jubilæum i 2017. Udstillingen indeholdt bl.a. historier om samarbejdet med kunder Vestas, Microsoft , Chr. Hansen og Bayer Pharma m.fl. og live-opførelse af et kunstværk, der var med til at understrege PV’s kreative tilgang i rådgivningen af sine kunder.

Læs udvalgte historier fra udstillingen her:

Læs om mine andre projekter her