Employer branding

Employer branding-kampagnen GROW (forår 2022)

Arbejdsgiver: Poul Schmith/Kammeradvokaten
Formål: Øge kendskab og synlighed om virksomhedens styrkepositioner blandt jurastuderende og unge advokater i branchen, samtidig med at jeg udviklede medarbejderkonceptet GROW, der styrkede både rekruttering og fastholdelse
Det har jeg stået for: Udviklede employer branding-strategi med tilpasning af EVP’er samt eksekvering af kampagner – herunder medarbejderfilm, events og indhold til web og sociale medier.
Resultat: Styrket virksomhedens employer brand gennem optimering af EVP’er og udvikling af engagerende indhold. I juni 2022 blev PSKA kåret til Danmarks mest attraktive arbejdsplads blandt jurastuderende af Universum (lå i 2021 blot på en 7. plads!)e


Arbejdsgiver: DAHL Advokatfirma og Plougmann Vingtoft
Formål: Styrke tiltrækning og fastholdelse af medarbejdere samt øge kendskabsgraden
Det har jeg stået for: Strategi- og kampagneudvikling, optimering af EVP’er, udvikling af karriereside, filmproduktion, visuel identitet, events, SoMe-markedsføring, udarbejdelse af markedsføringsmaterialer
Resultat: Styrket virksomhedernes employer brand, der har tiltrukket nye medarbejdere og øget antallet af følgere og engagementet på SoMe-company pages og website

Grib-Verden-ballontur2

Læs om mine andre projekter her