Projekt: Kampagnefilm/brandingkampagne (“Se frem til flere oplevelser med Cityringen”)
Arbejdsgiver: Metroselskabet
Formål: At gøre opmærksom på de oplevelsesmæssige fordele Cityringen fører med sig
Det har jeg stået for: Strategi, research, casting, storyboarding og redigering
For at sætte ord og billeder på de mange muligheder og oplevelser, som den eksisterende metrolinje og den nye Cityring skaber for sine brugere, fik jeg produceret en serie portrætfilm af københavnere, der har metroen som deres foretrukne transportmiddel.
Her møder vi bl.a. den unge, talentfulde skater Anton, der glæder sig til at kunne tage metroen direkte fra Christianshavn ud til sine homies i skateparken på Østerbro. Vi hopper også i bølgen blå med den guitarspillende brandmand Viggo. Hver morgen gennem en menneskealder har Viggo lagt vejen forbi Vinterbaderforeningen Det Kolde Gys på Helgoland ved Amager Strandpark for at snuppe sig en morgendukkert. Når Cityringen åbner i 2018 får endnu flere let adgang til sjove by- og naturoplevelser.
Stills fra filmene: